O carte de capatai: “Un fiu al publicitatii”
Cartea lui Jacques Seguela – “Un fiu al publictatii” poate fi considerate o deschizatoare de drumuri si profetica. Desi publicata pentru prima data in 1983, ea continua sa fie “valabila” si in ziua de azi prin ideile propasite. Stilul scriitorului este inedit, de asemenea. Desi pare construita dupa formula unei carti de memorii, ea nu face altceva decat sa surprinda cursul present si viitor al societatii. In viziunea lui Seguela, publicitatea, prin forma comunicarii, este liantul care rezolva multe aspecte ale societatii. El o numeste “noul opium al popoarelor”, cu rol de a “defrisa fantasmele oamenilor” si a ne proiecta intr-o “varsta a visurilor”. Astfel, cartea este de inters nu doar pentru cei din bransa publictatii, ci tuturor celor deschisi catre orizonturile vremurilor ce vin. Autorul se dovedeste a fii nu doar un profesionist al publicitatii, ci si un vizionar! Jacques Seguela este cunoscut ca fiind creatorul si coordonatorul unor campanii publicitare celebre pentru Citroen, Carte Noire, Carrfour, precum si pentru campaniile prezidentiale ale lui Francois Mitterrand. Cartea “Un fiu al publicitatii” a fost publicata in limba romana de catre Editura Publica.
Leave a Reply