Revista presei economice – 3 aprilie 2014

Raiffeisen Bank propune acordarea unor dividende de 264 milioane de lei
Ziarul Financiar

Conducerea Raiffeisen Bank a propus actionarilor distribuirea de dividende aferente exercitiului financiar 2013 in suma de 264 de milioane lei, reprezentand aproape 60% din profitul net realizat anul trecut, valoare similara cu suma distribuita din profitul obtinut in 2012.
Raiffeisen a raportat pentru anul trecut un profit net de 458 milioane lei, in crestere cu 17% comparativ cu rezultatul din 2012, cand a obtinut un castig de 393 milioane lei. Valoarea dividendului va fi de 0,022 lei/actiune.

 

Banca Carpatica si-a bugetat pentru 2014 un profit brut mai mare cu 42%
Ziarul Financiar

Banca Carpatica si-a bu­getat pentru acest an un profit brut de 37,7 mil. lei (8,37 mil. euro), cu 42% mai mare decat cel de anul trecut, in conditiile in care se asteapta ca ajustarile nete aferente activelor din portofoliul bancii sa se reduca de la 41,5 mil. lei la 15,7 mil. lei, conform proiectului de buget care va fi discutat de actionari in AGA de la finalul lunii aprilie.

Cresterea profitului brut nu se va vedea si intr-o evolutie si­milara a profitului net al bancii, care este estimat sa stag­ne­ze. Asta deoarece anul trecut profitul net a fost de 38,4 mil. lei, cu 11,9 mil. lei mai mare decat profitul brut, datorita elibe­rarii unor pasive fiscale, care sunt operatiuni contabile. Majoritatea bancilor au beneficiat anul trecut de acest tratament, ceea ce le-a ajutat sa raporteze profituri in crestere.

 

Volksbank Romania ar putea aduce pierderi de 62 mil. euro grupului in urma vanzarii
Wall Street

Grupul austriac Volksbank a constituit in 2013 un provizion in valoare de 62 de milioane euro pentru pierderile pe care le anticipeaza din vanzarea subsidiarei din Romania. Volksbank Romania ar trebui sa isi gaseasca cumparator cel tarziu la sfarsitul anului 2015.

Institutia de credit austriaca noteaza ca nu poate estima in ce masura climatul macroeconomic dificil si volatil ar putea conduce la scenarii care sa puna in pericol calculele privind expunerea fata de Volksbank Romania.

 

Comunicat de presa

“France is in the air”, o noua campanie de imagine Air France

Campania publicitara dezvoltata de Air France la nivel global se va desfasura in presa tiparita, in 12 tari: Franta, Germania, Brazilia, Canada, China, Spania, USA, Italia, Japonia, Rusia, Senegal si Elvetia, dar si in mediul online si la radio. Campania, creata de agentia de publicitate BETC Paris, cuprinde 6 vizualuri care ilustreaza serviciile oferite de Air France: confortul aeronavelor A380, noua clasa La Premiere, noua clasa Business, gastronomia, reteaua dezvoltata si SkyPriority (servicii prioritare oferite in peste 1000 de aeroporturi din intreaga lume). In plus, alte 12 vizualuri sunt folosite pentru a reprezenta principalele destinatii deservite de compania franceza ( Paris, New York, Brazilia, Japonia, China, Africa, Italia etc.)

Noul slogan de campanie “Air France, France is in the air” a fost conceput in mod strategic in limba engleza, pentru a demonstra deschiderea si spiritul global al companiei. De asemenea, acest slogan reliefeaza cele mai importante valori ale Frantei si promisiunea Air France de a oferi pasagerilor sai o experienta frantuzeasca la bord (arta de a trai, branduri de top, bucatari renumiti).

Loredana Iuliana Baltag

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *