Revista presei economice-14 noiembrie 2013

eMAG vrea sa schimbe semnificatia Black Friday
Capital

Pentru anul 2013 eMAG anunta un Black Friday diferit. Majoritatea produselor scoase la oferta in aceste zile sunt de regula din stocuri mai vechi, insa magazinul online anunta pentru acest an oferte considerabile  la produse fabricate preponderent in 2013.

Notorietatea Black Friday a crescut in ultimii ani in randul romanilor, determinand comerciantii sa investeasca in pregatirea si sustinerea finalului de noiembrie. De aceea, majoritatea au decis sa faca investitii in servere si platforme online prin care sa  se faciliteze vanzarea a cat mai multe din produse.

In general lista cumparaturilor de Black Friday cuprinde electrocasnice, camere foto-video, telefoane mobile si alte dispozitive din area IT.

 

BNR vrea reducerea creditelor neperformante si ia masuri in acest sens
Bancherul

SPV (Special Purpose Vehicle) vor putea fii infiintate si de catre bancile romanesti, dupa modelul strain, anunta BNR. Acestea vor putea fi utilizate in scopul cesionarii creditelor neperformante si a scoaterii acestora din bilant.

CEC Bank va putea astfel sa cesioneze portofoliul de credite neperformante unui SPV. Rata acestora a atins in luna septembrie nivelul de  21.56 %.

Ordinul privind modificarea si completarea Reglementarilor contabile conforme cu directivele europene, aprobate prin Ordinul BNR nr. 27/2011 permite creantelor preluate prin cesiune sa se inregistreaza in contabilitate la pretul de achizitie, iar valoarea nominala a acestora se va introduce intr-un cont nou in afara bilantului.

 

Comunicate de presa: 

Cemacon SA inregistreaza crestere

 

Cemacon SA a inregistrat o crestere cu 34% a cifrei de afaceri in primele 9 luni ale anului fata de aceeasi perioada a anului precedent. Vanzarile cantitative au crescut cu 33%, iar profitabilitatea operationala este de 21%. Pentru 2013, Cemacon isi mentine ca obiectiv atingerea unei cote de piata de 16% la nivel national.

Rezultatele obtinute de Cemacon in primele 9 luni ale anului continua trendul ascendent inregistrat de companie inca din 2010. Fata de valorile inregistrate in 2009, vanzarile Cemacon la 9 luni in 2013, arata o crestere cu 72%, in conditiile in care vanzarile pe piata de caramida au scazut cu 32%.

 

Groupama Asigurari extinde “Colectia de Avantaje”

 

Groupama Asigurari extinde beneficiile din “Colectia de Avantaje” la Asigurarea Casco Gradual si la serviciul Alo Groupama, prin adaugarea de noi angajamente. Astfel, Groupama Asigurari introduce in piata romaneasca de asigurari un pachet unic cu opt avantaje, creat pentru  a garanta clientilor solutii adaptate nevoilor lor reale in termeni de servicii, simplitate in accesarea lor si predictibilitate. Lansata in decembrie 2012, cu beneficiul Autoconstatarii disponibil pentru Asigurarea de Locuinta cu Extra Acoperiri si imbogatita in vara lui 2013 cu Serviciul de reparatii de urgenta, “Colectia de Avantaje” se extinde in toamna acestui an si promite o reinnoire constanta a beneficiilor din pachet.

“Colectia de Avantaje este un concept unic in piata de asigurari din Romania pentru ca pune la dispozitia clientilor mai mult decat un angajament sau un beneficiu singular si anume  un pachet de beneficii, unele insotite de  garantii. Astfel, preocuparea noastra pentru calitatea serviciilor de care beneficiaza clientii nostri devine la randul ei mai mult decat o declaratie asa cum promisiunile noastre devin angajamente si garantii. Eforturile noastre vor continua in aceeasi directie, iar Colectia va fi permanent imbogatita cu noi angajamente relevante si adaptate nevoilor clientilor nostri”, a declarat Georgiana Miron, in cadrul Groupama Asigurari.

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *