De ce ar trebui sa investiti in fotografii profesionale pentru produse

Produsul dvs. este in sfarsit gata sa intre pe piata dupa luni de discutii, de cercetare, dezvoltare si distributie. Sau cel putin credeti ca este asa, pana cand va dati seama ca nu aveti imagini pentru a promova produsul pe site-urile de pe internet. Atunci este momentul in care trebuie sa apelati la un studio foto profesionist care sa va ajute in acest sens. Va recomandam Photowire, studioul foto care va pune la dispozitie servicii de tipul fotografie de produs. Fotografiile profesionale sau de produs sunt o parte esentiala a strategiei de marketing si vanzari. Aceasta este imaginea ce castiga clientii in timp ce acestia se plimba virtual prin diferite optiuni. Un set de fotografii puternice ii tine, de asemenea, interesati sa afle mai multe despre produsul dvs.

Nu ne credeti?

Iata cateva motive pentru care trebuie sa investiti in fotografie de produs inainte de a insera produsul pe un site de comert electronic.

1. Faceti o impresie buna

Nu conteaza daca sunteti o companie noua sau daca sunteti de ani buni pe piata – fotografia dvs. de produs creeaza prima impresie fata de clientii noi. Ca atare, trebuie sa va asigurati ca ii oferiti produsului o imagine pe cinste. Consumatorii care nu va pot vedea fotografia pentru ca este incetosata sau de proasta calitate nu vor face clic pe ea.
Insa, cei care observa o imagine bine fotografiata, de inalta rezolutie, sunt mai susceptibili sa examineze detaliile unui produs. Plasati elementul pe un fundal solid pentru ca utilizatorii sa il vada cat mai clar. De fapt, un fotograf profesionist va sti exact cum sa evidentieze produsul cel mai bine.

2. Ii ajutati pe clienti sa inteleaga oferta dvs.

Plasarea de produse merge mult mai bine atunci cand vine vorba de fotografie de produs. Asigurati-va ca obtineti fotografii din diferite unghiuri si setari. Acest lucru ajuta clientii potentiali sa inteleaga pe deplin cum arata produsul dvs. si cum il pot utiliza.
O imagine grozava poate exprima pe deplin tot ceea ce incercati sa spuneti. Aceasta surprinde designul elegant al unui birou sau potrivirea echipamentului de antrenament mai bine decat puteti spune in cuvinte. Mai mult, arata cat de versatile pot fi unele produse. Vorbiti cu fotograful pentru a face fotografii cu diferite tipuri de persoane care folosesc articolele dvs. unde este cazul.

3. Afisati detaliile

Vorbind despre fotografia unui produs, nu uitati de detalii. De exemplu, retailerii de moda ar trebui sa acorde o atentie deosebita acestui aspect. Primele accesorii permit clientilor sa isi faca o idee despre textura si senzatia tesaturii pe care o utilizati in haine.
Alte industrii precum electronica si mestesugurile handmade pot beneficia, de asemenea, de fotografii zoom-in. Fotografii profesionisti va pot oferi aceste lucruri
Cateva fotografii suplimentare despre detalii ar putea fi piesa lipsa de care aveti nevoie pentru a crea un sentiment mai puternic de loialitate a marcii si pentru a creste vanzarile.

Faceti cele mai bune fotografii si puneti-le pe platformele online dincolo de retailerul dvs. de e-commerce. Utilizati-le in campaniile de social media. Vizualizarile sunt totul cand vine vorba de campaniile Facebook si Instagram. In plus, oamenii isi vor aminti informatiile despre produs cu 55% mai mult cu o fotografie relevanta decat fara. Mai mult decat atat, cei care stiu deja brandul dvs. vor fi incantati sa il vada pe monitorul lor si pot chiar sa va partajeze postarea pe reteaua lor.

Actualizati-va fotografia din cand in cand pentru a ramane relevant si interesant. Multi comercianti fac acest lucru in preajma sarbatorilor, de exemplu. Si pentru ca se apropie sarbatorile de iarna, ce ar fi sa apelati la un nou concept de fotografie de produs cu Photowire?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *