Romanian HR in Shared Services & Outsourcing Forum 2015

Publicatia de afaceri in limba engleza Diplomat-Bucuresti organizeaza Romanian HR in Shared Services & Outsourcing Forum 2015, primul eveniment dedicat exclusiv resurselor umane aplicate in serviciile de externalizare in Romania, pe 28 octombrie, 2015, la Hotel InterContinental Bucuresti, sala Ronda.

Evenimentul este organizat cu sprijinul partenerilor strategici ABSL– Asociatia Liderilor din Domeniul Serviciilor pentru Afaceri si Outsourcing Advisors, alaturi de partenerii Gold: Think Ahead ACCA, Societe Generale European Business Services, Wipro, partenerul Omifa si sprijinul Extind si Scoala Informala de IT.

Serviciile externalizate in Romania se confrunta cu o mare provocare in zilele noastre: identificarea resurselor umane adecvate. In ultima perioada, acest segment a cunoscut o crestere anuala de 2 cifre iar resursele umane sunt un factor cheie in operatiunile de mentinere a costurilor in aceasta industrie. Astfel, cu atat mai mult, liderii din industrie se preocupa sa gaseasca noi modalitati de capitalizare a resurselor care sa demonstreze un ROI asumat si adecvat si care sa genereze beneficii suplimentare, cum ar fi cresterea organizationala, eficienta, performanta si satisfactia clientului.

Romanian HR in Shared Services & Outsourcing Forum 2015 reuneste investitori in serviciile pentru afaceri, precum SSC, ITO, BPO, personalitati academice si reprezentanti ai autoritatilor, intr-un prim demers de a discuta si a descoperi noi instrumente, strategii si solutii pentru dezvoltarea, implementarea si optimizarea resurselor umane in domeniul externalizarii serviciilor.

SUBIECTE ABORDATE

• Dezvoltarea de parteneriate intre companii si institutii academice, cu accent pe colaborari in activitatile de afaceri
• Prioritizarea bugetelor si a obiectivelor de afaceri in resursele umane
• Modele de livrare a serviciilor HRSS, analiza predictiva, comunicare organizationala si personal

  • HR is going Mobile: Utilizarea noilor tehnologii, actuale si emergente, acces la aplicatii mobile
    • Optimizarea proceselor de planificare in resursele umane, implementarile tehnologice si parteneriatele academice
    • Indicatori de performanta in HR, valoarea resurselor umane
    • Noi strategii de identificare, dezvoltare si pastrare a talentului in cadrul organizatiei.

AGENDA EVENIMENTULUI

8:30 – 9:00     Inregistrarea participantilor
09:00 – 11:00 Prima sesiune: Puncte de vedere academice si implicarea autoritatilor

11:15 – 11:00   Pauza de cafea
11:15 – 13:15   A doua sesiune: Planificarea si imbunatatiriea proceselor HR, aplicarea noilor tehnologii
13:15 – 14:45   Masa de pranz
14:45 – 16:00   Sesiuni simultane de workshop-uri

CINE PARTICIPA

Evenimentul este adresat specialistilor si liderilor din industrie, alaturi de institutiile si asociatiile decizionale, precum:

  • CEOs, COOs, CFOs, Manageri generali
  • Managerii departamentelor de resurse umane
  • Manageri de recrutare, planificare si dezvoltare organizationala
  • Manageri de proiect in domeniul resurse umane si management
  • Lideri in domeniul resuselor umane, retentie, compensari si beneficii
  • Analisti financiari si de dezvoltare a afacerilor
  • Personalitati academice
  • Reprezentanti ai asociatiilor studentesti
  • Lideri in domeniul bancar, imobiliare si IT
  • Furnizori de solutii si tehnologii pentru domeniul resurselor umane

BENEFICIILE PARTICIPARII

Participantii la eveniment au acces la:

  • Cele mai bune practici ale liderilor si practicienilor din domeniu, in vederea imbunatatirii proceselor de resurse umane
  • Informatie actualizata si aspecte ale implicarii autoritatilor
  • Practica si teoria academica
  • Schimb de experienta cu profesionistii din industriile relevante pentru participant
  • Interactiunea cu noi parteneri si baza construirii de noi relatii profesionale relevante
  • Participarea la seminari si grupuri de lucru practice si interactive

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *