Revista presei economice- 27 mai 2014

Groupama Asigurari

Comunicat de presa

La 1 an de la intrarea pe segmentul de asigurari de sanatate, Groupama asigura deja peste 30.000 de persoane Groupama Asigurari, unul dintre liderii pietei de profil din Romania, avea la sfarsitul lunii aprilie 2014, la 1 an de la intrarea pe piata de asigurari de sanatate, un portofoliu de peste 30.000 de asigurati, companii, IMM-uri si persoane fizice. Compania a accesat acest segment prin Asigurarea Medicala Integrala, un produs inovator, oferit in parteneriat cu Reteaua privata de sanatate Regina Maria. Printre cele mai mari companii ai caror angajati beneficiaza deja de Asigurarea Medicala Integrala se numara Auchan, Orange, FrieslandCampina si Dacia-Renault “Ne-am angajat sa le oferim romanilor continuitate atunci cand situatiile neprevazute apar precum si servicii oneste si simple. Am respectat acest angajament si pe linia asigurarilor de sanatate, o piata foarte mare in Romania in termeni de nevoi, si o linie de business importanta pentru noi, printr-un produs adaptat cerintelor clientilor nostri.

Asigurarea Medicala Integrala acopera toate nevoile care vizeaza sanatatea respectiv prevenire, diagnostic si tratament, toate trei extrem de necesare si in acelasi timp interdependente. Experienta solida a grupului, lider de piata in Franta pe piata asigurarilor medicale si startul promitator al produsului oferit in parteneriat cu Reteaua privata de sanatate Regina Maria ne ofera premisele necesare pentru a continua consolidarea prezentei pe acest segment”, a declarat Calin Matei, Director General Adjunct Groupama Asigurari.

Desi a intrat recent pe segmentul asigurarilor de sanatate in Romania, debutul companiei pe aceasta piata a avut loc printr-o inovatie. Asigurarea Medicala Integrala este un produs gradual, structurat in 3 pachete de servicii, optimizate in functie de profilul clientilor (sanatate.groupama.ro). Produsul combina avantajele unui abonament medical cu cele ale unui produs de asigurare medicala. Groupama beneficiaza de o expertiza internationala solida, compania este lider de piata in Franta pe segmentul de asigurari de sanatate, cu 3.7 milioane persoane asigurate si prime brute subscrise in valoare de 1.9 miliarde de euro in 2013.
Garanti Bank

Comunicat de presa

Produsele alimentare – in topul cumparaturilor cu Bonus Card de Paste.Volumul total de tranzactii realizate cu Bonus Card a crescut cu 15%  comparativ cu anul trecut

Garanti Bank, una dintre cele mai inovatoare si dinamice banci de pe piata locala, a inregistrat in perioada sarbatorilor Pascale o crestere cu 15% comparativ cu 2013 a volumului total de tranzactii realizate cu cardul de credit Bonus Card. Aproape 25.000 de persoane si-au folosit cardurile in perioada 11-25 aprilie si fiecare client a inregistrat o medie de trei cumparaturi si 541 RON cheltuiti. De Paste, posesorii de Bonus Card si-au folosit cel mai frecvent cardurile de credit pentru cumparaturi in magazine alimentare, de imbracaminte si pentru achizitia de electronice, 55% dintre aceste sume reprezentand plati integrale, in timp ce 45% au fost cumparaturi in rate fara dobanda.

Din totalul cumparaturilor facute cu Bonus Card in perioada 11-25 aprilie, 9% au fost online. Posesorii de card au cumparat online cel mai des cosmetice, si-au platit utilitatile electrice si au achizitionat produse electronice, in timp sumele cele mai mari au fost cheltuite pentru achizitia de electronice, cosmetice si produse IT, clientii beneficiind de avantajul de a putea plati aceste produse in pana la 12 rate fara dobanda si de a primi bonus la fiecare cumparatura. Clientii Garanti Bank si-au folosit bonusurile in special pentru achizitia de electronice, imbracaminte si in magazinele de bricolaje. “Rezultatele inregistrate in perioada Pastelui in ceea ce priveste tranzactiile cu Bonus Card demonstreaza ca romanii sunt inca mai interesati sa cumpere mancare decat orice altceva de sarbatori.

Motivul pentru care cumparaturile cu Bonus Card in benzinarii sunt pe locul doi in topul tranzactiilor offline este faptul ca am organizat campanii foarte atractive in luna aprilie, cu scopul de a crea o experienta bancara de valoare pentru clienti si de a creste loialitatea acestora. Prin intermediul campaniillor respective am inregistrat rezultate care ne-au depasit asteptarile”, a declarat Emre Unal, Director Carduri Garanti Bank.Clientii Garanti Bank care si-au folosit cardurile Bonus Card de Paste sunt in mare parte barbati (58%) cu veniturii medii (54%), in zona Bucuresti & Ilfov (26%). Aproape jumatate (48%) sunt in grupul de varsta 35-44 si 72% sunt casatoriti.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *