web analytics

Excelenta in Relatiile cu Clientii transpusa in doua evenimente marca Acumen Integrat

poza

Conferinta Managementul Relatiilor cu Clientii in Romania 2015, aflata la prima editie s-a desfasurat in perioada 4-6 iunie la Hotel Intercontinental, Bucuresti si a fost organizata de catre Acumen Integrat in parteneriat cu The KPI Institute. Evenimentul a avut ca parteneri Universitatea Babes-Bolyai, Brinel, Calitop, Coca Cola HBC Romania si Donau Service. Partenerii media ce au ajutat la promovarea evenimentului au fost 9AM, Calendar Evenimente, Catalog Cursuri, Comunicate de Afaceri, Doing Business, Economia Online, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, Kompass, LivePR, Market Watch, Promo Afaceri, Profit 360, Social Media Romania, WorkStickers.

Conferinta a fost structurata in doua zile de prezentari si dezbateri, urmand ca cea de-a treia zi sa fie dedicata workshopurilor menite sa sedimenteze informatiile teoretice, transformandu-le in abilitati practice.

Evenimentul a adus in fata participantilor 13 vorbitori din partea unor organizatii precum The KPI Institute, Universitatea Babes-Bolyai, Endava, Coca-Cola HBC Romania, Autonom, Banca Transilvania, Brinel/Salesforce, Enel Romania, Sykes, Teamnet IT Operations, K&K Electronics (Domo) si TNT Romania.

Prezentarile au variat de la abordari tehnice, cu procente, statistici si diagrame, pana la cele cu o nota artistica ce au inclus, clipuri video, comparatii vizuale sau implicarea activa a participantilor prin mici experimente, reusind astfel sa rezoneze cu asteptarile celor prezenti.

Temele de dezbatere au cuprins un spectru larg de problematici cu care se pot confrunta departamentele de relatii clienti, oferind in acelasi timp exemple de bune practici si posibilitati de depasire a obstacolelor. Prima zi a conferintei a beneficiat de experienta a 6 vorbitori ce au prezentat fundamentele crearii unui serviciu de relatii clienti exceptional cu o atentie deosebita acordata satisfactiei clientului, modului in care trebuie administrat feedback-ul din partea acestuia, dar si exemple de sisteme CRM, indispensabile oricarei companii ce interactioneaza cu clientii. Cea de-a doua zi a conferintei a asigurat o intelegere in profunzime a aspectelor individuale ce intra in ecuatia crearii unui serviciu de relatii clienti excelent. Cei 7 vorbitori au abordat teme precum arhitectura managementului performantei, importanta diversitatii culturale si implementarea unei culturi orientate spre client. Workshopurile, organizate in paralel in ultima zi a a conferintei, au analizat cazuri de bune practici, abilitati si tehnici de gestionare a plangerilor venite din partea clientilor si metode de masurare a performantei in relatia cu clientii.

Panelurile de discutii au oferit posibilitatea participantilor sa interactioneze cu vorbitorii si sa le adreseze intrebari, iar pauzele de networking au fost un catalizator important in crearea viitoarelor relatii de business si a eventualelor parteneriate intre participanti.

Conferinta a fost incununata de Gala Premiilor de Excelenta in Relatiile cu Clientii, desfasurata in seara zilei de 4 iunie, la Crystal Palace Ballrooms – Sala Londra, eveniment la care au participat peste 60 de invitati, menit sa celebreze companiile cu performante deosebite in interactiunea cu clientii. Gala a fost organizata in baza studiului Relatiile cu Clientii in Romania 2015, efectuat de catre The KPI Institute in perioada aprilie – mai 2015. Printre castigatori s-au numarat cei de la TNT Romania, Salad Box, Kaufland sau Institutul National de Statistica. Marele castigator a fost insa Synevo votat de catre clientii romani ca fiind modelul absolut al anului 2015 in relatiile cu clientii din Romania.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *