web analytics

Editura C.H. Beck – Carte juridica si economica – septembrie 2013

Editura C.H. Beck RomaniaEditura C.H. Beck este parte integranta a trustului european C.H. BECK, unul dintre cele mai vechi si mai reprezentative din Europa, grup fondat in anul 1763. In prezent, acest grup include mai multe societati din Germania, Elvetia, Cehia, Polonia si Romania. In cei peste 14 ani de activitate, Editura C.H. Beck a realizat o cifra de afaceri care o pozitioneaza intre primele edituri din Romania, publicand peste 2000 de titluri cu tematica juridica si economica, intr-un tiraj total ce depaseste 3.000.000. de exemplare. Iata care sunt principalele oferte de carte pentru luna septembrie a.c.

GESTIONAREA_FORTELOR_DE_VANZAREGestionarea fortelor de vanzare
Autor: Yves de Preville
Descriere: Acest ghid, un veritabil studiu de sinteza care tine cont de ultimele evolutii in domeniu, este destinat nu numai celor care ajung sa conduca echipe, ci si tuturor managerilor care trebuie sa planifice si sa coordoneze vanzarile firmelor lor.
In carte sunt prezentate pe larg toate aspectele gestionarii fortelor de vanzare:
Printre elementele prezentate de carte se numara:
– profilul reprezentantilor de vanzari (cum sa fie recrutati, instruiti, coordonati, motivati si evaluati);
– analiza produsului (pertinenta, calitate, monitorizare);
– analiza pietei (modalitatea de definire, gestionarea riscurilor si a oportunitatilor);
– diferitele tipuri si tehnici de vanzare si modul de masurare al performantelor acestora;
– modelele financiare corespunzatoare diferitelor tipuri de vanzare;
– administrarea vanzarilor.
Carte disponibila aici.

Cercetari_de_marketingCercetari de marketing. Teorii si aplicatii
Autor: Alexa Elena Lidia, Stoica Cristina Maria
Descriere: Aplicatiile sunt astfel concepute incat sa raspunda urmatoarelor aspecte: descrierea notiunilor de baza cu privire la cercetarea de marketing, alegerea tipului de scala in functie de datele pe care le avem de prelucrat si de statisticile pe care le utilizam, studiul notiunii de populatie si esantion, analiza regresionala uni si multivariata. Pentru fixarea si intelegerea celor prezentate sunt rezolvate numeric (cu ajutorul pachetului SPSS) cateva probleme de marketing.
Carte disponibila aici.

Open_officeOpen Office si SPSS cu aplicatii in sociologie si psihologie
Autor: Lungu Cosmin, Pomohaci Cristian Mihai
Descriere: Aceasta carte isi propune sa ajute cititorul sa parcurga primii pasi in utilizarea a doua tipuri de softuri: Open Office si SPSS. Printre subiecte intalnim:
• o trecere rapida in revista a editorului Word si a Spreadsheet-ului Excel din Microsoft Office;
• scurta prezentare a Open Office:
– descrierea editorului de texte specific,
– aplicatia OpenOffice Calc, ce se poate folosi pentru analiza primara a datelor (cu acesta putandu-se realiza si diagrame),
– modalitatea de a realiza o pagina de web,
– prezentarea profesionala a datelor cu ajutorul OpenOffice Impress.
Ceea ce incearca lucrarea de fata sa aduca in plus fata de un manual obisnuit este faptul ca autorii nu s-au limitat la prezentarea soft-urilor, ci au folosit de cele mai multe ori un exemplu concret, incercand sa prezinte cat mai multe din problemele ce pot aparea in utilizarea unui computer
Carte disponibila aici.

Comunicarea_externa_a_firmeiComunicarea externa a firmei
Autor: Westphalen Marie-Helene
Descriere: Aceasta carte prezinta principalele tehnici de comunicare pe care le utilizeaza o firma pentru a se face cunoscuta, ca institutie, in randul a diferite tipuri de public, cum ar fi jurnalistii, comunitatea financiara, puterea publica, liderii de opinie sau marele public. Explicarea notiunilor intr-un mod clar si precis dar si prezentarea a numeroase studii de caz permit cititorului sa se familiarizeze rapid cu strategiile de comunicare institutionala (corporate) media si extramedia.
Fiecare disciplina este studiata din mai multe unghiuri: definitie (ce este), demers strategic si miza (de ce trebuie recurs la ea), prezentarea tehnicilor si a mijloacelor (cum se face), descrierea actorilor (cu cine, in ce cadru), instrumente de urmarire/monitorizare si control (bilantul), cheia reusitei (cum se optimizeaza activitatea). Aceasta carte va va permite sa va familiarizati rapid cu practicile curente din domeniu si va va ajuta sa ocoliti, speram noi, posibilele capcane si nereusite. Pe scurt, va va arata caile care trebuie urmate pentru a duce la bun sfarsit un proces de comunicare externa.
Carte disponibila aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *