web analytics

Editura C.H. Beck – Carte juridica si economica – octombrie 2013

Editura C.H. Beck RomaniaEditura C.H. Beck este parte integranta a trustului european C.H. BECK, unul dintre cele mai vechi si mai reprezentative din Europa, grup fondat in anul 1763. In prezent, acest grup include mai multe societati din Germania, Elvetia, Cehia, Polonia si Romania. In cei peste 14 ani de activitate, Editura C.H. Beck a realizat o cifra de afaceri care o pozitioneaza intre primele edituri din Romania, publicand peste 2000 de titluri cu tematica juridica si economica, intr-un tiraj total ce depaseste 3.000.000. de exemplare. Iata care sunt principalele oferte de carte pentru luna octombrie a.c.

Secretul reusitei in afaceriTitlu:Secretul reusitei in afaceri
Autor: Jean-Jacques Desjardins
Descriere: Aceasta carte este utila firmelor (indiferent de dimensiune, stadiu de dezvoltare sau domeniu de activitate) in vederea obtinerii unei eficacitati, unei eficiente si unei profitabilitati durabile si in crestere.

Stiati ca o firma va avea o reusita durabila daca:
• isi identifica cunostintele, aptitudinile, punctele tari si slabe – tot ceea ce o face unica si o distinge de concurentii ei?
• intelege efectele pe care le au mediile intern si extern care o influenteaza?
• poate sa-si formuleze cu convingere ratiunea de a fi, contributia pe care doreste sa o aduca deruland afaceri?
• are o viziune despre reputatia de care doreste sa se bucure in raporturile cu altii?
• a ales traseul de urmat, reperele, precum si regulile de conduita, pentru a castiga stima celorlalti?

Carte disponibila aici.

Risc si afaceriTitlu: Risc si afaceri
Autor: Druica Elena
Descriere: Primul si al doilea capitol aduc in atentia cititorului conceptele de aleatoriu, incertitudine si risc, ca reprezentand elementele de baza ale oricarui studiu de profil. Se discuta asupra marimilor care caractezeaza riscul si se doreste familiarizarea cititorului incepator in domeniu cu cateva notiuni neaparat necesare de teroia probabilitatilor. Se aduc in discutie barierele psihologice pe care managementul intr-un mediu incert le creaza asupra intreprinzatorului, tarele comportamentale care il greveaza pe acesta din urma si nevoia de educatie economica menita sa ajute la depasirea acestor neajunsuri si la impletirea benefica a teoriei si practicii economice intr-un amalgam propice dezvoltarii afacerii. Nu sunt omise nici problemele pe care le genereaza incompatibilitatea dintre limbajul specialistului si perceptia intreprinzatorului si nici controversele daunatoare pe care diversi priceputi in domeniu le mediatizeaza intens, subminand astfel increderea micilor agenti economici in consultanta de profil. Se prezinta o clasificare a riscurilor care are marele avantaj de a pune in evidenta directii de actiune independente, fapt care va fi folosit in evaluarea riscului total la nivel de firma.
Capitolul al treilea prezinta intr-un limbaj accesibil o serie de metode si instrumente matematice menite sa ajute in procesul de evaluare a riscului si pune in evidenta masuri de risc pentru acele distributii de probabilitate particulare utilizate frecvent in practica asigurarilor. Au fost amintite cateva masuri alternative ale riscului, pentru ca se recunoaste existenta avantajelor si limitelor masurilor traditionale.

Capitolul al patrulea prezinta cititorului un model original nu prin constructie ci prin adaptare la o alta piata decat cea pentru care a fost creat. Cu referire la piata bunurilor de consum final sau intermediar a fost abordata problematica pretului intr-o maniera care pana acum a fost specifica mai degraba ingineriei financiare. In aceasta noua viziune, perfect functionala, s-a reusit adaptarea unui model de piata financiara pentru a determina modul in care intreprinzatorul poate maximiza rentabilitatea corespunzatoare vanzarilor la un nivel de risc dat, sau modul in care poate minimiza riscul pentru un nivel fixat al rentabilitatii.
Capitolul al cincilea abordeaza problematica riscului in viziune agregata. Desi intr-o evaluare statica, analiza medie varianta a permis un prim pas in elaborarea unui model de evaluare a riscului total la nivel de firma, pentru a carui functionalitate a fost esentiala clasificarea riscurilor din Capitolul al doilea. Aceasta lucrare nu a putut fi incheiata lasand impresia ca au fost rezolvate toate problemele privitoare la risc. Exista probleme grave, care vor necesita studii ample in perspectiva si colaborarea unor colective de specialisti din cele mai diverse zone ale stiintelor economice. Din acest motiv, Capitolul al cincilea se finalizeaza lasand deschise discutiei cateva directii fierbinti.

Carte disponibila aici.

Afaceri comerciale. Abordari moderneTitlu: Afaceri comerciale. Abordari moderne
Autor: Costea Carmen
Descriere: Afaceri comerciale. Abordari moderne – Activitatea omului de afaceri se desfasoara in mijlocul unui univers informational aflat in permanenta schimbare.
In proiectarea afacerii sale, orice manager are nevoie de informatii reale, concludente, complete si complexe despre mediul economic, geografic, socio-cultural, politico-juridic, tehnologic si ecologic, intern si international. Doar pe baza unei analizei complexe legate de aceste tipuri de informatii se configureaza tabloul credibil al realitatii mediului in care firma comerciala isi desfasoara activitatea. In aceasta realitate firma isi dezvolta optim activitatea la confluenta tendintelor curente, acolo unde se contureaza noile oportunitati. Succesul firmei moderne si al omului de afaceri depind, astfel, de capacitatea de a selecta informatiile esentiale, de a penetra fluxurile de informatii concentrate, polivalente. In perioada actuala cunoasterea consumatorilor nu mai reprezinta totul in activitatea comerciala. Tot mai mult se impune cunoasterea tuturor actorilor care opereaza in cadrul schimbului intrucat identificarea si analiza activitatii tuturor joaca rolul decisiv pe piata.

Carte disponibila aici.

Primii pasi in francizaTitlu: Primii pasi in franciza
Autor: Driga Corina, Driga Eugen
Descriere: Primii pasi in franciza este scrisa intr-un limbaj accesibil si se adreseaza atat oamenilor de afaceri cat si celor care doresc sa intre in afaceri, dar si publicului larg, care doreste sa se informeze privitor la ce este o franciza.
Cartea se bazeaza pe experienta acumulata de autori in 10 ani de activitate in domeniul francizei, in Romania, si acopera toate domeniile de interes pentru un actual sau viitor francizat intre care:
– cautarea si alegerea unei francize
– ce trebuie sa cuprinda un contract de franciza
– unde sa cautam informatii despre franciza care ne intereseaza
– cum sa negociem cu francizorul si cum sa demaram afacerea format franciza
– toate costurile implicate intr-o afacere format franciza
– toate beneficiile si riscurile conducerii unei francize.
Lucrarea este structurata pe pasii pe care ii urmeaza un potential francizat, de la cautarea unei francize pana la momentul deschiderii unitatii.

Carte disponibila aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *