web analytics

Colocviile Financiare Florin Petria. Punte de legatura intre studenti si mediul de business

PF_10_2013 copertaOrtansa MOISE

In vara anului 2012, Colocviile Financiare Florin Petria mergeau catre o noua linie de dezvoltare. Revista Piata Financiara, apreciata de catre mediul universitar de aproape doua decenii, isi deschidea paginile catre mediul academic, incercand sa creeze o dubla punte de legatura: una care sa lege centrele universitare importante care au facultati cu profil economic, iar cea de a doua care sa uneasca mediul academic cu mediul de afaceri.

Am pornit de la ideea ca traim intr-o societate aflata inca departe de un standard decent de educatie financiara. Adepti ai calitatii, am dorit sa oferim cititorilor nostri publicatii de inalta tinuta, iar relitatea din cei 18 ani de activitate (anul acesta, in luna noiembrie, ne vom serba majoratul) ne stau drept dovada. FinMedia, prin publicatiile ei, s-a raliat in permanenta activitatii de educare a populatiei, incepand cu generatia tanara.

Am inceput timid cu un program dedicat exclusiv studentilor, masteranzilor si doctoranzilor cu rezultate meritorii din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti. Ne-am bucurat vazand ca pentru cele 300 de abonamente gratuite oferite in colaborare cu 11 parteneri din randul institutiilor financiare am avut peste 500 de solicitari. Criteriul de selectie pentru distribuirea abonamentelor a fost si ramane media generala a ultimului an universitar incheiat Acest interes crescut constant, din ambele parti, ne-a dat aripi si ne-a facut sa mergem mai departe.

Cu sprijinul unor prestigioase companii din mediul financiar dar si cel al avocaturii am ajuns sa putem oferi, in perioada octombrie 2012-septembrie 2013, un numar de peste 1000 de abonamente gratuite la revista Piata Financiara pentru studenti, masteranzi si doctoranzi merituosi de la diferitele facultati cu profil economic din Romania.

Nu am limitat distributia doar la Bucuresti ci am extins aria prin parteneriate cu alte centre  universitare din Bucuresti, Iasi, Cluj, Constanta, Craiova, Brasov, Sibiu, Oradea si Pitesti. Ne-ar bucura daca pe viitor am lega la aceast cerc si centrele universitare din Targu Mures, Suceava, Arad, Targu Jiu si Targoviste., avand in vedere faptul ca numarul cererilor a fost mult mai mare decat oferta pe care ne-am permis noi sa o aducem.

Iata-ne aflati acum la startul celui de al doilea an de proiect. Ne bucura faptul ca partenerii fondatori au ramas alaturi de noi, multi dintre ei marindu-si substantial contributia. Ne bucura si implicarea in cadrul programului a altor parteneri importanti. Incepem aceasta a doua etapa a proiectului cu 20 de parteneri alaturi de noi si un numar de peste 2000 de abonamente pe care le vom putea oferi mediului universitar. Iar numaratoarea continua, speram noi.

Universitatile catre care merg aceste abonamente sunt: ASE Bucuresti, SNSPA Bucuresti,  Universitatea AI Cuza Iasi,  Universitatea Babes Bolyai Cluj-Napoca,  Universitatea din  Oradea, Universitatea de Vest Timisoara, Universitatea din Craiova, Universitatea “Lucian Blaga” Sibiu,  Universitatea Transilvania Brasov, Universitatea “Ovidius” Constanta,  Universitatea Pitesti.

Partenerii care fac posibila derularea acestui proiect de care suntem tare mandrii sunt:

BCR, BRD, Banca Transilvania, Volksbank, Alpha Bank, Garanti Bank, Marfin Bank, Piraeus Bank, Banca Comerciala Carpatica,  ProCredit Bank, CreditCoop, Erste Asset Management, Raiffeisen Asset Management, BRD Asset Management, ASIROM, UniCredit Leasing, Raiffeisen Leasing, ALD Automotive, AVUS Romania, Kinstellar.

sponsori

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *